Jdi na obsah Jdi na menu
 


Takhle se to nedělá

2. 9. 2014

Lumír Šarman, 25. srpna 2014

Několik let fungovala v Lomnici příjemná služba. Možná jste taky vyzkoušeli Pizzu z Peřinky. My pepperoni_pizza.jpgjsme si jí domů objednávali prakticky každý víkend. Zpočátku byla lomnická pizza pozadu za tou třeboňskou nebo lišovskou, ale to se postupně dalo do pořádku. Mimo jiné proto, že lomničtí klienti trpělivě čekali a dali provozovateli několikrát šanci „udělat si všechny domácí úkoly“. Taky jsme chtěli podpořit místního podnikatele. Jenže najednou je konec, navíc takový „nedopečený“.
   Když jsem chtěl před třemi týdny zase objednat oblíbenou pizzu, zjistil jsem, že volané číslo je nedostupné. Pak jsem z doslechu zaznamenal, že prý Pizza z Peřinky skončila a je to na Facebooku. Možná mě minulo například hlášení v místním rozhlase nebo se do naší schránky nedostal lístek s poděkováním a omluvou – vysvětlením, proč náš dodavatel končí. Jako dlouholetý klient se tak cítím podveden.
   Sám jsem už osm let živnostníkem a také mám své klienty. Neumím si představit, že bych ukončil své služby beze slova omluvy, že bych těm důležitým klientům osobně nezavolal. Co by si o mě pomysleli? Jak by reagovali, kdybych po čase přišel s novou službou a nabídl jim ji? Asi by si dali pozor, protože kdo zklamal poprvé, může i podruhé.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Díky za reakci

(Lumír Šarman, 5. 9. 2014 11:12)

Paní Kovaříková, děkuji za vysvětlení a omluvu přijímám :-)

Pizza z Peřinky

(Michaela Kovaříková, 5. 9. 2014 10:01)

Dobrý den. Asi reaguji pozdě,ale přeci.Z tamtamů Lomnice jsem se dozvěděla o Vašem článku. Je mi líto,že jste se to nedozvěděl dříve o ukončení provozu.Myslím,že jsem to zákazníkům dávala dostatečně předem vědět,že budu končit během léta.Ale jak čtu Vás jsme asi opomenuli.Tak se dodatečně omlouvám.A myslím,že není má povinost každému vysvětlovat proč končím.To je mé soukromí.Jinak děkuji za Vaší šanci :-) a podporu v podnikání.S pozdravem Kovaříková